Kako optički izbijeliti zube pomoću šminke?

Sigurno ste svi vidjeli reklame s čarobnim pastama za zube koje obećavaju trenutačno bijele zube. Ono što se ne spominje je da se taj trenutačni učinak može pripisati plavoj boji tih pasti za zube. Plava boja optički neutralizira žućkastu boju zuba te se oni čine bjeljima.

Sličan učinak možete postići i pomoću ruža ili sjajila za usnice. Plavi podtonovi će optički dati bjelinu vašim zubima i tako zavarati svačije oko.

Primjeri proizvoda i nijansi koji imaju ovakav efekt su:

NYX Liquid Suede tekući ruž u nijansi “Pink Lust”
L’Oreal Colour Riche Shine ruž u nijansi “Dazzling Doe”
Dior Addict Lip Glow u nijansi “Berry”
Lancome Juicy Shaker u nijansi “Mint to Be”
MAC ruž u nijansi “Ruby Woo” ili “Mehr”
Maybelline Color Sensational Vivids u nijansi “Fuchsia Flash”
Revlon Super Lustrous Lipcolor u nijansi “Cherries in the Snow”

Ukoliko želite trajnije i intenzivnije rezultate, svakako biste trebali probati jednu metodu izbjeljivanja zuba.

Podijelite članak na društvenim mrežama:

Share on facebook
Facebook
Share on twitter
Twitter
Share on linkedin
LinkedIn

Virtualne konzultacije

Prijavite se na virtualne konzultacije i dođite do odgovora na sva Vaša pitanja nakon samo dva brza koraka!
Pregled privatnosti

Neophodni kolačići

Ovi kolačići omogućuju interakciju s uslugom ili internetskom lokacijom kako biste mogli pristupiti osnovnim značajkama za pružanje te usluge. Odnose se na zatraženu uslugu kao što je, npr. identifikator sesije trenutačnog posjeta. Ne spremaju informacije kojima se može identificirati korisnika.

Statistički kolačići

Ovi kolačići omogućuju prikupljanje podataka u agregiranom obliku bez identificiranja korisnika. Služe za praćenje ponašanja korisnika na internetskoj stranici u svrhu istraživanja tržišta i praćenja analitike. Navedeni uvidi omogućuju internetskoj stranici poboljšavanje sadržaja i razvijanje boljih značajki koje unaprjeđuju korisnički doživljaj.

Marketinški kolačići

Ovi kolačići omogućuju prikupljanje informacija o navikama i ponašanju korisnika na internetskoj stranici radi objavljivanja relevantnih oglasa za korisnika usklađenih s njegovim interesima. Također se mogu koristiti i za mjerenje učinkovitosti kampanja.