Doručak i oralno zdravlje

Svi kažu da je doručak najvažniji obrok u danu. On nas priprema za cijeli dan i napravi "jump start" našem organizmu.

Što bi se onda trebalo jesti za doručak?

Ovisi o osobi i o njezinim potrebama, ali bi svakako trebalo izbjegavati tešku i masniju hranu.

Idealan doručak bi trebao sadržavati:
• izvor ugljikohidrata (cjelovite žitarice ili integralni kruh) – izvor složenijih ugljikohidrata koji će nas duže držati sitima i koji će nam dati energije do ručka
• izvor bjelančevina (mlijeko sa smanjenim udjelom masti, šunka, jogurt) – jako važno za izgradnju i pravilnu funkciju mišića i cjelokupnog organizma
• izvor vlakana (chia sjemenke, voće, povrće) – omoguće nam bolju probavu tijekom cijelog dana te nas čini vitalnijima

Svakako izbjegavajte previše prerađene proizvode i šećere. Oni će vam samo dati osjećaj težine tijekom jutra.
Ne zaboravite nakon doručka očetkati i oprati zube te nastavite s tom navikom nakon svakog obroka!

Isprobajte danas ili sutra kombinaciju ovih preporuka i započnite svoj dan na pravi način!

Jeste li spremni za novi osmijeh?

Obavite svoju redovnu kontrolu, osvježite svoj osmijeh i upoznajte se s novim prostorom i osobljem!