IMPLANTATI

Zubni implantati predstavljaju idealno rješenje za izgubljeni zub!

Osnova zubnog implantata je titanski vijak koji se, tijekom operativnog zahvata, ugrađuje u kost. Takav vijak ostavlja se 3-6 mjeseci da se uklopi u koštano tkivo i da ga ono prihvati nakon čega stomatolog pronalazi gornji dio vijka i na njega stavlja malu nadogradnju za cijeljenje zubnog mesa. Ta nadogradnja će ujedno oblikovati zubno meso za što bolji estetski rezultat.

Nakon ugradnje vijka u kost i cijeljenja gingive, implantat možemo opteretiti tj. staviti krunicu na njega. Krunica koja se postavlja na implantat dolazi u različitim varijantama, svaka sa svojim prednostima i manama, ali sve one oponašaju oblik i boju zuba te su neprimjetne.

Kod veće bezubosti implantate možemo postaviti u nizu i na taj način omogućiti stabilnost protezi ili ugraditi fiksni most za potpunu bezubost (All-on-6).

Dobro je napomenuti da implantati nisu rješenje s kojim možemo zaboraviti na brigu o stanju u usnoj šupljini – oni iziskuju puno truda i pažnje zbog iznimne osjetljivosti tkiva, ali rezultati svakako čine svaki trud vrijednim!

Jeste li spremni za novi osmijeh?

Obavite svoju redovnu kontrolu, osvježite svoj osmijeh i upoznajte se s novim prostorom i osobljem!
Pregled privatnosti

Neophodni kolačići

Ovi kolačići omogućuju interakciju s uslugom ili internetskom lokacijom kako biste mogli pristupiti osnovnim značajkama za pružanje te usluge. Odnose se na zatraženu uslugu kao što je, npr. identifikator sesije trenutačnog posjeta. Ne spremaju informacije kojima se može identificirati korisnika.

Statistički kolačići

Ovi kolačići omogućuju prikupljanje podataka u agregiranom obliku bez identificiranja korisnika. Služe za praćenje ponašanja korisnika na internetskoj stranici u svrhu istraživanja tržišta i praćenja analitike. Navedeni uvidi omogućuju internetskoj stranici poboljšavanje sadržaja i razvijanje boljih značajki koje unaprjeđuju korisnički doživljaj.

Marketinški kolačići

Ovi kolačići omogućuju prikupljanje informacija o navikama i ponašanju korisnika na internetskoj stranici radi objavljivanja relevantnih oglasa za korisnika usklađenih s njegovim interesima. Također se mogu koristiti i za mjerenje učinkovitosti kampanja.